Witaj na blogu !

Rozmawiaj z nami i innymi na czacie blogowym. Pamiętaj ! Nie obrażaj innych. Za niepoprawne zachowanie na czacie można dostać bana od moderatorów.
Zostaw po sobie komentarz :)

ZAKAZ KOPIOWANIA !

poniedziałek, 22 października 2012

Kody do The Sims 2 ( zwykłe )

Kaching - dodatkowe pieniądze 1000.

Motherlode - dodatkowe pieniądze 50000.

Moveobjects on/off - Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zlykle niedostępnymi obiektami ( np. śmietnikiem lub simami )

Aging on/off - Włącza lub wyłącza tryb starzenia sie Simów.

StretchSkeleton (2.0-0.5) - Twój Sim staje sie wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy.

intProp maxNumOfVisitingSims [ liczba gości ] - Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8.

boolProp snapObjectsToGrid [true/false] - Wartosć "false" sprawia, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając sie siatki.

boolprop constrainFloorElevation [true/false] - Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje sie na nim podłoga, przedmioty, ściany itp.

boolprop simShadows [true/false] - Włącza lub wyłącza cień Sima.

intProp censorGridSize 0 - Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne Życie i nowszych !

floatProp tvVolume [0.0-1.0] - Telewizor działa ciszej lub głośnije. Standardowa wartość to "0.5".

boolProp displayPaths [true/false] - Widzisz ściezkę, po której porusza sie Sim.

faceBlendLimits on/off - Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia.

boolprop lotWater [true/false] - Usuwa lun przywraca wode z parceli.

boolprop lotTerrainPaints [true/false] - Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli.

boolprop showFloorGrid [true/false] - Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy.

boolprop objectShadows [true/false] - Wyłącza lub włącza cienie obiektów.

boolprop guob [true/false] - Wyłącza lub włącza ciebie obietków znajdujacych sie wewnątrz domu.

boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] - Otacza ścianą wybranego sima aby nie mógł odejść.

boolprop locktiles [true/false] - Możliwość położenia podłogi poza domem np. na drodze.

boolprop rnderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] -Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje sie wybrany Sim.

boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] - Pokazuje podłogę, na której znajduje sie wybrany Sim. Pozostałe są ukryte.

boolprop reflectionWitchExtraViewer [true/false] -Włącza lub wyłącza odbicie w lustrach.

deleteAllCharacters - Usuwa wszystkie domy simów z danej okolicy.

TerrainType desert/temperate/dirt/concrete - Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia, "temperate" - zarośla, "dirt" - bagna, "concrete" - beton.

boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] - Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące sie w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] - Włącza lub wyłącza ulice w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] - Włącza lub wyłącza roślinnośc w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodWater [true/false]- Włącza lub wyłącza wode w okolicy.

boolprop displayLotmposters [true/false] -Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] - Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy.

boolprop lotTerrainLighting [true/false] - Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy.

boolprop carsCompact [true/false] - Samochody w okolicy są bardziej szczególowe.

boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] - Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje sie kursor.

boolprop nhoodWaterReflection [true/false] - Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy.

boolProp carsOnRight [true/false] - Wartość "false" sprawia, ze samochody mogą jeżdzić po lewej stronie ulicy.

boolprop lotTerrainCanvas [true/false] - trawa staje sie niebieska.

gameVersion - Pokazuje wersję gry.



1 komentarz: