Rozmawiaj z nami i innymi na czacie blogowym. Pamiętaj ! Nie obrażaj innych. Za niepoprawne zachowanie na czacie można dostać bana od moderatorów. Zostaw po sobie komentarz :) ZAKAZ KOPIOWANIA !
poniedziałek, 22 października 2012
Kody do The Sims 2 ( zwykłe )
Kaching - dodatkowe pieniądze 1000.
Motherlode - dodatkowe pieniądze 50000.
Moveobjects on/off - Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zlykle niedostępnymi obiektami ( np. śmietnikiem lub simami )
Aging on/off - Włącza lub wyłącza tryb starzenia sie Simów.
StretchSkeleton (2.0-0.5) - Twój Sim staje sie wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwarazy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy.
intProp maxNumOfVisitingSims [ liczba gości ] - Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8.
boolProp snapObjectsToGrid [true/false] - Wartosć "false" sprawia, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając sie siatki.
boolprop constrainFloorElevation [true/false] - Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje sie na nim podłoga, przedmioty, ściany itp.
boolprop simShadows [true/false] - Włącza lub wyłącza cień Sima.
intProp censorGridSize 0 - Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne Życie i nowszych !
floatProp tvVolume [0.0-1.0] - Telewizor działa ciszej lub głośnije. Standardowa wartość to "0.5".
boolProp displayPaths [true/false] - Widzisz ściezkę, po której porusza sie Sim.
faceBlendLimits on/off - Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia.
boolprop lotWater [true/false] - Usuwa lun przywraca wode z parceli.
boolprop lotTerrainPaints [true/false] - Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli.
boolprop showFloorGrid [true/false] - Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy.
boolprop objectShadows [true/false] - Wyłącza lub włącza cienie obiektów.
boolprop guob [true/false] - Wyłącza lub włącza ciebie obietków znajdujacych sie wewnątrz domu.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] - Otacza ścianą wybranego sima aby nie mógł odejść.
boolprop locktiles [true/false] - Możliwość położenia podłogi poza domem np. na drodze.
boolprop rnderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] -Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje sie wybrany Sim.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] - Pokazuje podłogę, na której znajduje sie wybrany Sim. Pozostałe są ukryte.
boolprop reflectionWitchExtraViewer [true/false] -Włącza lub wyłącza odbicie w lustrach.
deleteAllCharacters - Usuwa wszystkie domy simów z danej okolicy.
TerrainType desert/temperate/dirt/concrete - Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia, "temperate" - zarośla, "dirt" - bagna, "concrete" - beton.
boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] - Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące sie w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] - Włącza lub wyłącza ulice w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] - Włącza lub wyłącza roślinnośc w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodWater [true/false]- Włącza lub wyłącza wode w okolicy.
boolprop displayLotmposters [true/false] -Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] - Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy.
boolprop lotTerrainLighting [true/false] - Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy.
boolprop carsCompact [true/false] - Samochody w okolicy są bardziej szczególowe.
boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] - Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje sie kursor.
boolprop nhoodWaterReflection [true/false] - Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy.
boolProp carsOnRight [true/false] - Wartość "false" sprawia, ze samochody mogą jeżdzić po lewej stronie ulicy.
boolprop lotTerrainCanvas [true/false] - trawa staje sie niebieska.
Prześwietne kody, większość nie mogłam znaleźć, dziękuje.
OdpowiedzUsuń